D 2010

Foreign Language Teacher as an Adviser

HANUŠOVÁ, Světlana

Základní údaje

Originální název

Foreign Language Teacher as an Adviser

Název česky

Učitel cizího jazyka jako poradce

Vydání

1. vyd. Bratislava, Challenges in Foreign Language Education, od s. 42 - 47, 178 s. 2010

Nakladatel

Z-F LINGUA Bratislava

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89328-50-5

Klíčová slova česky

jazykové poradenství;osvojování cizího jazyka;individuální zvláštnosti žáka;učební strategie

Klíčová slova anglicky

language learning advising;second language acquisition;individual differences in language learners

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 9. 2014 07:08, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Anotace

V originále

Language learning advising aims at providing foreign language learners with advice concerning the ways to learn languages effectively. It reflects modern trends in foreign language education, namely learner-centred and learning-centred approaches. The paper deals with a language advising course for teacher trainees at Masaryk University in Brno. The course participants, students of an English Language Teacher Education (ELTE) study programme act as advisers for the students of a Primary Teacher Education study programme who need to improve their English language skills.

Česky

Jazykové poradenství je možno chápat jako součást činnosti učitele cizího jazyka nebo jako samostatnou profesi. Na univerzitách v Evropě i jinde poměrně běžnou službou studentům, kteří studují cizí jazyk nebo realizují studium svého oboru v cizím jazyce.

Návaznosti

FRVS/144/2010, interní kód MU
Název: Jazykové poradenství
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Jazykové poradenství, F - Inovace studijních programů