D 2010

Bologna-Prozess und die Lehrerbildung in Tschechien.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Bologna-Prozess und die Lehrerbildung in Tschechien.

Název česky

Boloňský proces a příprava učitelů v České republice.

Název anglicky

The Bologna Process and Teacher Education in Czech Republic.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Baltmannsweiler, Hochschule und Schule in der internationalen Diskussion: Chancen und Risiken neuer Entwicklungen. od s. 347-358, 12 s. 2010

Nakladatel

Schneider Verlag

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00049015

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-8340-0745-2

Klíčová slova česky

Boloňská deklarace; transformace českého vysokého školství; vzdělávání učitelů cizích jazyků

Klíčová slova anglicky

Bologna Declaration; transformation of the Czech higher education; foreign language teachers education
Změněno: 31. 3. 2011 21:19, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

I český vzdělávací systém v oblasti vysokého školství se transformuje v duchu Boloňské deklarace. V článku jsou společně s kritickým komentářem představeny vybrané aspekty transformačního procesu na příkladu jedné vysoké školy v České republice zaměřené na vzdělávání učitelů.

Česky

Auch das tschechische Hochschulsystem wird im Geiste der Bologna-Erklärung umgesetzt. Im Beitrag werden samt einem kritischen Kommentar einige Aspekte dieses Transformationsprozesses am Beispiel von einer Pädagogischen Hochschule in der Tschechischen Republik präsentiert, die Lehrerinnen und Lehrer ausbildet.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole