Školní psycholog a procesy autoevaluace ve škole
LAZAROVÁ, Bohumíra a Jan MAREŠ. Školní psycholog a procesy autoevaluace ve škole. In Konferencia Ďuričove dni - "Zdravá škola", Banská Bystrica. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Školní psycholog a procesy autoevaluace ve škole |
Název anglicky | School psychologist and the processes of school self-evaluation |
Autoři | LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Konferencia Ďuričove dni - "Zdravá škola", Banská Bystrica, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/10:00051549 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | autoevaluace škol; školní psycholog; profesní role; reflexe; etické otázky |
Klíčová slova anglicky | school self evaluation; school psychologist; professional role; reflection; ethical issues |
Změnil | Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 28. 2. 2012 12:50. |
Anotace |
---|
V příspěvku jsou propojena témata autoevaluace škol a školní psychologie s cílem představit některé hlavní principy vlastního hodnocení škol tak, jak jsou ukotveny v teoretických pojednáních i v legislativních školských dokumentech, a zároveň nabídnout úvahu o možné roli školních psychologů v této relativně nové povinnosti škol. Autoři diskutují přednosti a rizika zapojení školních psychologů do autoevaluace škol a reflektují školskou realitu v této oblasti. |
Anotace anglicky |
---|
In this presentation we link the topics of school self-evaluation and school psychology in order to introduce some of the main principles of the actual school evaluation as they are laid down in theoretical treatises and legislative school documents. Also, we consider the potential role of school psychologists in this relatively new duty of schools. The authors discuss the advantages and risks of the engagement of school psychologists in school self-evaluation and reflect the school reality in this field. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622406, záměr | Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 18:18