2010
Zu Neurowissenschaften im Fremdsprachenlernen und Fremdsprachenlehren
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Zu Neurowissenschaften im Fremdsprachenlernen und Fremdsprachenlehren
Název česky
K neurovědám při učení a vyučování cizím jazykům
Název anglicky
Neuroscience in Foreign Language Learning and Teaching
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Lingua Viva, České Budějovice, Pedagogická fakulta JČU, 2010, 1801-1489
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045752
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
neurolingvistika; psycholingvistika, neurodidaktika, didaktika cizích jazyků
Klíčová slova anglicky
neurolinguistic; psycholinguistic; neurodidactic; methodology of foreign language
Změněno: 31. 3. 2011 21:26, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Im Beitrag werden Merkmale der Neurowissenschaften kurz skizziert, im Zentrum liegt die Neurolinguistik. Gleichzeitig werden hier ausgewählte methodische Konzepte und Ansätze, in denen sich Ergebnisse der neurowissenschaftlichen Forschungen in der Sprachbildung am deutlichsten manifestieren.
Česky
V článku je stručně nastíněna charakteristika neurověd s těžištěm položeným na neurolingvistiku a představeny vybrané koncepty a přístupy, v nichž se didakticky uchopené výsledky neurovědeckých výzkumů v současném jazykovém vzdělávání projevují nejzřetelněji.
Anglicky
This article outlines briefly the characteristics of the neuroscience with emphasis on neurolinguistic. There are introduced concepts and approaches of foreign language learning and teaching in which are the results of neuroscience manifested most clearly.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|