FIALOVÁ, Ilona. Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na středních školách a analýza faktorů determinujících jejich profesní orientaci. In Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010, s. 123-141. ISBN 978-80-7290-472-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{912696, author = {Fialová, Ilona}, address = {Praha}, booktitle = {Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání.}, keywords = {integrative and inclusive education; pupil with special educational needs; adolescence; graduation; physical impairments; factors influencing successful school to work transition and pre vocational training}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-472-3}, pages = {123-141}, publisher = {Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta}, title = {Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na středních školách a analýza faktorů determinujících jejich profesní orientaci}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 912696 AU - Fialová, Ilona PY - 2010 TI - Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na středních školách a analýza faktorů determinujících jejich profesní orientaci VL - Neuveden PB - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta CY - Praha SN - 9788072904723 KW - integrative and inclusive education KW - pupil with special educational needs KW - adolescence KW - graduation KW - physical impairments KW - factors influencing successful school to work transition and pre vocational training N2 - Tématem kapitoly je inkluze žáků s tělesným postižením na vybraných středních školách a analýza faktorů, které ovlivňují jejich rozhodování a předpokládaný úspěšný vstup na trh práce, přijetí ke studiu na vysokou popř.jinou školu. Byla provedena komparace této problematiky s žáky intaktními. Je zde také představen výzkum, který byl realizován ve školním roce 2007/2008 na vybraných středních školách. Dále jsou interpretovány některé hypotézy, prezentovány vybrané výsledky, formulovány závěry šetření a doporučení pro speciálně pedagogickou praxi. ER -
FIALOVÁ, Ilona. Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na středních školách a analýza faktorů determinujících jejich profesní orientaci. In \textit{Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání.}. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010, s.~123-141. ISBN~978-80-7290-472-3.
|