HRBÁČEK, Jiří. Význam subjektivního hodnocení kvality výuky, práce učitele a úrovně studijních opor. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam subjektivního hodnocení kvality výuky, práce učitele a úrovně studijních opor
Název česky Význam subjektivního hodnocení kvality výuky, práce učitele a úrovně studijních opor
Autoři HRBÁČEK, Jiří.
Vydání 2010.
Další údaje
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 15. 12. 2010 10:43.
Anotace
Článke ukazuje význam, jaký má subjektivní hodnocení studentů pro pedagoga
Anotace česky
Článke ukazuje význam, jaký má subjektivní hodnocení studentů pro pedagoga
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:37