c 2010

Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém

SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA et. al.

Basic information

Original name

Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém

Name in Czech

Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém

Name (in English)

Integrated Science 1 - Hosehold as a miniatur world

Authors

SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN and Jindřiška SVOBODOVÁ

Edition

1. vyd. Brno, 82 pp. 2010

Publisher

MUNI Press

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

Earth magnetism, geodesy, geography

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5204-8

Keywords (in Czech)

přírodověda, doprava, environmentální výchova;ESF

Keywords in English

Science, environmental education

Tags

Tags

Reviewed
Změněno: 18/1/2011 14:01, Mgr. Martina Dvořáková

Abstract

V originále

Téma „Domácnost“ využívá syntézy poznatků oborů fyziky, chemie, biologie a geografie za účelem pochopení vztahů a souvislostí týkajících se kvality každodenního lidského života, se kterým souvisí veškeré děje a činnosti spojené s chodem domácnosti (rodinného života) jakožto místem, které formuje a kultivuje osobnost jedince a má nezpochybnitelný vliv na chod a rozvoj společnosti. Autoři pohlížejí na domácnost jako na enviromentální jednotku. Text je doplněn otázkami k zamyšlení, tabulkou témat vhodných pro odporu naplňování RVP. Na text navazuje publikace Učitelův námětovník - Domácnost - svět v malém, která obsahuje soubor pracovních a metodických listů.

Links

CZ.1.07/1.3.10/01.0013, interní kód MU
Name: Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy (Acronym: Integrovaná přírodověda)
Investor: South-Moravian Region, By Means of Synthesis of Natural Sciences Knowledge to the Development of Teachers' Key Competences with Emphasis on Realization of Curricular Reform, 1.3 Further education of employees of schools and educational institutes