DOSEDLA, Martin. Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 4 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor
Název anglicky Navigation model for creating interactive multimedia study supports
Autoři DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 4 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045813
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5333-5
Klíčová slova česky multimediální výuková opora; volba povolání; navigace; GUI
Klíčová slova anglicky multimedia learning support; career choice; navigation; GUI
Změnil Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 2. 3. 2011 12:05.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá vývojem interaktivní multimediální studijní opory. Konkrétně volbou vhodného modelu navigace v opoře. Příspěvek podává přehled o systému volby modelu navigace a využívá jej pro zvolení vhodné navigace pro vytvářenou oporu v oblasti volby povolání žáků ZŠ praktických. Výzkumem v oblasti navigačních modelů byl stanoven nejvhodnější model. Pro strukturu obsahu je nejlépe využitelný náhodný přístup a síťový model. Pro navigaci model semantický. Pro prezentační rozhraní pro interakci pak hypermédia s případným využitím vizuální abstrakce.
Anotace anglicky
This paper deals with the development of interactive multimedia learning support. Specifically, choosing the appropriate model of navigation support. This contribution provides an overview of the system options navigation model and uses it to select the appropriate navigation support generated for the career choice at primary schools. By research in area of navigation models, we defined the most suitable model. For the structure of the content is suitable especially "random access" and "network model". To navigate "semantic model". For presentation interface for interacting is best the hypermedia using any visual abstraction.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 21:48