VOJTOVÁ, Věra. Komparace postojů žáků v riziku vývoje poruch chování a s poruchami chování ke školnímu prostředí. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M., et al. Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 319-328. ISBN 978-80-7315-201-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace postojů žáků v riziku vývoje poruch chování a s poruchami chování ke školnímu prostředí
Název česky Komparace postojů žáků v riziku vývoje poruch chování a s poruchami chování ke školnímu prostředí
Název anglicky At-risk Pupils´ and Pupils´ with Behaviour Disorder Attitudes to School Environment Comparison
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M., et al. Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV. od s. 319-328, 10 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045829
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-201-7
Klíčová slova česky Postoje žáků; kvalita života školy; školní prostředí; úspěch a příležitost; celková spokojenost; podpora identity; negativní prožívání; školní status; vztah učitel-žák.
Klíčová slova anglicky Students attitudes; quality of school life; school environment; achievement; occasion; general satisfaction; identity support; negative attitudes; school status; teachers pupils relationship.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 26. 4. 2011 15:45.
Anotace
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu z komparace postojů žáků v riziku vývoje poruch chování a s poruchami chování ke školnímu prostředí.
Anotace anglicky
The Chapter presents research outcomes concerning comparative study of At-risk Pupils and Pupils with Behaviour Disorder Attitudes to School Environment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 21:51