VOJTOVÁ, Věra. Škola jako prostor podpory a inkluze se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. In HAVEL, J., FILOVÁ, H., et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1.vydání. Brno: Paido. s. 103-112. ISBN 978-80-7315-202-4. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola jako prostor podpory a inkluze se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování
Název česky Škola jako prostor podpory a inkluze se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování
Název anglicky Inclusion and Support in the School Enviroment with the Focuse on At-risk children
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1.vydání. Brno, HAVEL, J., FILOVÁ, H., et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 103-112, 10 s. 2010.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045836
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky porucha chování; inkluzivní vzdělávání; kvalita života školy; škola pro všechny; školní selhávání; vylučování; podpora; resilience
Klíčová slova anglicky behaviour disorder; inclusive education; quality of school life; school for all; school failure; exclusion; support; resilience
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 16. 2. 2011 15:23.
Anotace
Žáci s poruchou chování se často potýkají se školní neúspěšností a s vylučováním ze vzdělávání. V kapitole představujeme koncept inkluzivní školy, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování otevírá prostor učení a vzdělávání těchto žáků a zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci. Tento koncept je výsledkem dlouhodobého výzkumu.
Anotace anglicky
Pupils with behaviour disorder are very often school outsiders and experience exclusion from education. We inroduce in this chapter modul of inclusive school with supportive learning and teaching processes increases At-risk childrens socialisation. This is the outcome of our longitudial research study.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:35