VOJTOVÁ, Věra. Škola jako prostor podpory a inkluze se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. In HAVEL, J., FILOVÁ, H., et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1.vydání. Brno: Paido, 2010, s. 103-112. ISBN 978-80-7315-202-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{913084, author = {Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {HAVEL, J., FILOVÁ, H., et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}, edition = {1.vydání}, keywords = {behaviour disorder; inclusive education; quality of school life; school for all; school failure; exclusion; support; resilience}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-202-4}, pages = {103-112}, publisher = {Paido}, title = {Škola jako prostor podpory a inkluze se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 913084 AU - Vojtová, Věra PY - 2010 TI - Škola jako prostor podpory a inkluze se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování VL - neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152024 KW - behaviour disorder KW - inclusive education KW - quality of school life KW - school for all KW - school failure KW - exclusion KW - support KW - resilience N2 - Žáci s poruchou chování se často potýkají se školní neúspěšností a s vylučováním ze vzdělávání. V kapitole představujeme koncept inkluzivní školy, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování otevírá prostor učení a vzdělávání těchto žáků a zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci. Tento koncept je výsledkem dlouhodobého výzkumu. ER -
VOJTOVÁ, Věra. Škola jako prostor podpory a inkluze se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. In \textit{HAVEL, J., FILOVÁ, H., et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}. 1.vydání. Brno: Paido, 2010, s.~103-112. ISBN~978-80-7315-202-4.
|