VOJTOVÁ, Věra. Kapitoly ze základů etopedie. In PIPEKOVÁ, J. ed. Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3. rozšířené a přepracované. Brno: Paido, 2010, s. 367-378, 10 s. ISBN 978-80-7315-198-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kapitoly ze základů etopedie
Název česky Kapitoly ze základů etopedie
Název anglicky Introduction in education of children with behaviour disorder
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 3. rozšířené a přepracované. Brno, PIPEKOVÁ, J. ed. Kapitoly ze speciální pedagogiky. od s. 367-378, 10 s. 2010.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045837
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-198-0
Klíčová slova česky Poruchy emocí nebo chování; přístupy k edukaci dětí s poruchou emocí nebo chování; riziková skupina; názvosloví etopedie
Klíčová slova anglicky Behaviour and emotional disorder; approaches to education of children with behaviour and emotional disorder; risk group; terminology in education of BED children
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 16. 2. 2011 15:28.
Anotace
Uvedení do problematiky edukace dětí v riziku a s poruchami chování v rámci speciální pedagogiky. Vymezení terminologie a základních přístupů k edukaci dětí s poruchami chování. Kapitola je výsledkem teoretického výzkumu mezinárodních konceptů etopedie.
Anotace anglicky
Introduction in education of At-risk children and children with behaviour disorder. Terminology and approaches to education of children with behaviour disorder. This is based on theoretical research on the international level.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 16:55