OPATŘILOVÁ, Dagmar. Faktory inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základní škole. In Bartoňová, M., Vítková, M. at al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of pupils with special educational needs Iv. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 233-244. ISBN 978-80-7315-201-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základní škole
Název česky Faktory inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základní škole
Název anglicky Factors of inclusive education of pupils with physical disabilities in primary school
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. at al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of pupils with special educational needs Iv. od s. 233-244, 12 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045851
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-201-7
Klíčová slova česky Základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; tělesné postižení; podmínky integrace; organizační zajištění; materiální zajištění.
Klíčová slova anglicky Primary school; pupil with special educational needs; physical disabilities; conditions of integration; organisational provision; material provision.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 27. 4. 2011 08:34.
Anotace
Kapitola se zabývá specifiky inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Anotace anglicky
This chapter is oriented on specifics of inclusive education of pupils with physical disability in primary school. The article presents a part of research, which deals with the integration of pupils with physical disability in primary school in Czech republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 13:52