KROČA, David. Práce s dyslektickým recitátorem v inkluzivní škole. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 209-216. Paido. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Práce s dyslektickým recitátorem v inkluzivní škole
Název česky Práce s dyslektickým recitátorem v inkluzivní škole
Název anglicky Work with Dyslexic Reader of Poetry in Inclusive School
Autoři KROČA, David (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 209-216, 8 s. Paido, 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045865
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky literární text; dyslektický žák; přednes literárního textu; zkušenosti učitelů
Klíčová slova anglicky literary text; dyslexic pupil; art of reading a literary text; teachers experience
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. David Kroča, Ph.D., učo 25629. Změněno: 16. 12. 2010 13:37.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu v oblasti tvořivé práce dyslektického žáka s literárním textem v prostředí běžné základní školy. Autor se zaměřuje zvláště na přípravu dyslektického žáka na přednes literárního textu. Využívá svých vlastních zkušeností z lektorování soutěží v uměleckém přednesu a výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jenž byl proveden mezi učiteli v Jihomoravském a Zlínském kraji.
Anotace anglicky
The paper presents results of a research done in the field of a dyslexic pupils creative work with a literary text in the environment of an ordinary primary school. The autor pays special attention to pupils preparation for the reciting of a literary text. He makes use of his own experience of lecturing at competitions in artistic reading as well as the results of quantitative and qualitative research carried out amongst teachers in the regions of South Moravia and Zlín.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 05:21