HANUŠOVÁ, Světlana. Individual differences in foreign language learners. In ŠIMONÍK, O. (ed.). School and talented Pupil. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 38 - 46. ISBN 978-80-210-5350-2. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Individual differences in foreign language learners
Název česky Individuální zvláštnosti u studnetů cizího jazyka
Název anglicky Individual differences in foreign language learners
Autoři HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, ŠIMONÍK, O. (ed.). School and talented Pupil. od s. 38 - 46, 9 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045876
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5350-2
Klíčová slova česky cizojazyčná výuka; individuální zvláštnosti; individualizace; diferenciace; učební styly
Klíčová slova anglicky foreign language teaching; individual differences; individualization; differentiation; learning styles
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 2. 1. 2011 14:27.
Anotace
Individualization and inner differentiation belong to the strategies recommended for the gifted and talented education. They should start with an identification of individual differences in learners. The autor aims at defining the set of individual differences relevant for the individualization and differentiation of foreign language teaching at primary schools.
Anotace anglicky
Individualization and inner differentiation belong to the strategies recommended for the gifted and talented education. They should start with an identification of individual differences in learners. The autor aims at defining the set of individual differences relevant for the individualization and differentiation of foreign language teaching at primary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:58