ŠVOJGROVÁ, Pavla a Jiřina KLENKOVÁ. Poradenské služby pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 291-302. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poradenské služby pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Název česky Poradenské služby pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Název anglicky Counselling Services for Integrated Pupils with Communication Disorders in Primary Schools
Autoři ŠVOJGROVÁ, Pavla (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 291-302, 12 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045944
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky poradenské služby; integrace; narušená komunikační schopnost; základní škola
Klíčová slova anglicky counselling service; integration; impaired communication ability; primary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 20. 12. 2010 19:04.
Anotace
Článek předkládá výzkum zaměřený analýzu poradenských služeb, které jsou poskytovány integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností.
Anotace anglicky
The paper focused on research oriented on analyse of counselling service for pupils with impaired communication ability.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 22:33