BOČKOVÁ, Barbora, Veronika GIRGLOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ a Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978 -80 -7290 -472 -3. 1. vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010, s. 114-122. ISBN 978-80-7290-472-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název česky Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název anglicky Education on of Pupils with Imparied Communication Ability at Inclusive Elementary School
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí), Veronika GIRGLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Pavla ŠVOJGROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Praha, Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978 -80 -7290 -472 -3, od s. 114-122, 9 s. 2010.
Nakladatel Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045948
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7290-472-3
Klíčová slova česky žák s narušenou komnunikační schopností; podpora žáka; rámcový vzdělávací program; inkluzivní vzdělávání; poradenské orgány
Klíčová slova anglicky pupil with impaired communication ability; supporting pupils; the Framework Educational program; inclusive education; counselling services
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 27. 4. 2011 13:18.
Anotace
V kapitole jsou umístěny výsledky výzkumu z oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol.
Anotace anglicky
This chapter deals with the results of research in the field of education on of pupils with impaired communication abilities at inclusive elementary school.
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 08:18