2010
Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁZákladní údaje
Originální název
Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Název česky
Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Název anglicky
Teaching English to Pupils with Communication Disorders
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant) a Veronika GIRGLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 225-232, 8 s. 2010
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045957
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky
žák s narušenou komunikační schopností; komunikativní kompetence a dovednosti; speciální vzdělávací potřeby; narušená komunikační schopnost; Rámcový vzdělávací program; logopedická intervence; integrace; výuka cizích jazyků; výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky
the pupil with impaired communication ability; communication competencies and skills; special educational needs; communication ability; the Framework Educational Plan; speech therapy; integration; foreign language teaching; English language teaching
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 4. 2011 22:27, PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D.
V originále
Kapitola je zaměřena na vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, konkrétně na výuku cizích jazyků (anglického jazyka) na 1.stupni běžných základních škol. V rámci první fáze výzkumného šetření byl ověřován počet integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách Jihomoravského regionu. Připravované následné výzkumné šetření je koncipováno na analýzu a bližší specifikace výuky anglického jazyka u těchto žáků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Anglicky
The primary issue of this article is the integration of pupils with impaired communication abilities into the mainstream education, particularly for teaching foreign language (English) at 1st degree of primary schools. In the first phase of the research was verified number of integrated pupils with impaired communication ability at primary schools of South Moravian region. Planned subsequent research study is designed as a more detailed. We would like to gain more information about teaching English to students with impaired communication ability in accordance to the Framework Educational Program.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|