KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁ. Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 225-232. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Název česky Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Název anglicky Teaching English to Pupils with Communication Disorders
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant) a Veronika GIRGLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 225-232, 8 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045957
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky žák s narušenou komunikační schopností; komunikativní kompetence a dovednosti; speciální vzdělávací potřeby; narušená komunikační schopnost; Rámcový vzdělávací program; logopedická intervence; integrace; výuka cizích jazyků; výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky the pupil with impaired communication ability; communication competencies and skills; special educational needs; communication ability; the Framework Educational Plan; speech therapy; integration; foreign language teaching; English language teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 4. 2011 22:27.
Anotace
Kapitola je zaměřena na vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, konkrétně na výuku cizích jazyků (anglického jazyka) na 1.stupni běžných základních škol. V rámci první fáze výzkumného šetření byl ověřován počet integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách Jihomoravského regionu. Připravované následné výzkumné šetření je koncipováno na analýzu a bližší specifikace výuky anglického jazyka u těchto žáků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Anotace anglicky
The primary issue of this article is the integration of pupils with impaired communication abilities into the mainstream education, particularly for teaching foreign language (English) at 1st degree of primary schools. In the first phase of the research was verified number of integrated pupils with impaired communication ability at primary schools of South Moravian region. Planned subsequent research study is designed as a more detailed. We would like to gain more information about teaching English to students with impaired communication ability in accordance to the Framework Educational Program.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 15:28