CHALOUPKOVÁ, Soňa. Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně. In VÍTKOVÁ, M.; HAVEL, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 73-73, 2 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně
Název česky Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně
Název anglicky Framework Educational Programme for Primary Education at Primary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Brno
Autoři CHALOUPKOVÁ, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, VÍTKOVÁ, M.; HAVEL, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole, od s. 73-73, 2 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045994
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky Lehké mentální postižení; edukace žáků s lehkým mentálním postižením; základní škola praktická; speciální vzdělávací potřeby; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; školní vzdělávací program
Klíčová slova anglicky Mild mental handicap; education of pupils with mild mental handicap; special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education supplement for education of pupils with mild mental handicap; School Education Programme
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 1. 1. 2011 11:18.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na analýzu uplatnění a specifika školního vzdělávacího programu vytvořeného na základě Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách praktických ve městě Brně. V článku je představen výzkum, který byl realizován ve třech základních školách praktických ve městě Brně v roce 2009. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření
Anotace anglicky
The article deals with an analyse of use and specifics of the School Education Programme which is made under the Framework Educational Programme for Basic Education supplement for education of pupils with mild mental handicap at schools for pupils with mild mental handicap in Brno. The article presents a research, which was realized at three schools for pupils with mild mental handicap in Brno in the year 2009. There are interpreted partial results and presented conclusions of research
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 00:51