PECINA, Josef a Pavel PECINA. Aspekty rozvoje psychomotorických dovedností u žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol. In Nové technologie ve výuce 2010. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aspekty rozvoje psychomotorických dovedností u žáků v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol
Název anglicky Aspects of the development of psychomotor skills of students in technical education at secondary schools
Autoři PECINA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Pavel PECINA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 3 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046005
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5333-5
Klíčová slova anglicky General educational program technical training skills psychomotor skills
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 13. 4. 2011 13:56.
Anotace
Technické vzdělávání je jedním z klíčových prostředků pro rozvoj rozmanitých psychomotorických dovedností u žáků základních škol. Tyto dovednosti se mohou stát základnou pro další rozvoj v rámci profesní přípravy v oblasti technických oborů na středních odborných školách. Článek informuje o výsledcích specifického výzkumu možností rozvoje psychomotorických dovedností v technickém vzdělávání na druhém stupni základních škol.
Anotace anglicky
Technical education is one of the key means for developing a variety of psychomotor skills of primary school pupils. These skills can be a base for further development of the training in technical subjects in secondary schools. The paper aims to map out opportunities to develop psychomotor skills in technical education at secondary schools.
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 00:27