Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{914699, author = {Janíková, Marcela}, article_number = {1}, keywords = {interpersonal teacher behavior; interaction style; perception; Leary model for interpersonal behavior; Questionnaire on Teacher Interaction (QTI); physical education}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Odlišnosti ve vnímání interakčního stylu učitelů tělesné výchovy}, volume = {20}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 914699 AU - Janíková, Marcela PY - 2010 TI - Odlišnosti ve vnímání interakčního stylu učitelů tělesné výchovy JF - Pedagogická orientace VL - 20 IS - 1 SP - 60-79 EP - 60-79 SN - 12114669 KW - interpersonal teacher behavior KW - interaction style KW - perception KW - Leary model for interpersonal behavior KW - Questionnaire on Teacher Interaction (QTI) KW - physical education N2 - Studie se zabývá problematikou interakčního stylu učitelů tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ. Teoretickým východiskem je Learyho teorie interpersonálního chování, na jejímž základě byl sestaven Dotazník interakčního stylu učitele (QTI). Tento dotazník byl distribuovaný učitelům tělesné výchovy (n = 19) a jejich žákům (n = 889) ve třech krajích ČR (Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký). Výsledky studie se vztahují k odlišnostem ve vnímání učitelů sebou samými a ve vnímání učitelů jejich žáky, ke genderové odlišnostem ve vnímání interakčního stylu učitele, k odlišnostem v závislosti na délce praxe učitele a k odlišnostem daným povahou vyučovacího předmětu, v jehož rámci byla výzkumná studie realizována. ER -
JANÍKOVÁ, Marcela. Odlišnosti ve vnímání interakčního stylu učitelů tělesné výchovy. \textit{Pedagogická orientace}. 2010, roč.~20, č.~1, s.~60-79. ISSN~1211-4669.
|