Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{915187, author = {Šubrtová, Milena}, address = {Brno}, booktitle = {Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School}, edition = {1. vydání}, keywords = {Literature for children; pre-reading period; choice of reading material for pre-school children with special educational needs; pre-reading connecting and dividing period; literary-historical research.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-202-4}, pages = {169-180}, publisher = {Paido Brno}, title = {Výběr četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v předčtenářském období}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 915187 AU - Šubrtová, Milena PY - 2010 TI - Výběr četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v předčtenářském období VL - neuveden PB - Paido Brno CY - Brno SN - 9788073152024 KW - Literature for children KW - pre-reading period KW - choice of reading material for pre-school children with special educational needs KW - pre-reading connecting and dividing period KW - literary-historical research. N2 - Předčtenářská etapa je klíčovou pro úspěšný rozvoj čtenářských kompetencí dítěte. Výchozí pozice dětí se speciálními vzdělávacími potřebami či dětí handicapovaných je v tomto období do jisté míry srovnatelná s jejich zdravými vrstevníky, neboť jsou všichni odkázáni na zprostředkovatele uměleckého literárního díla. Předčtenářské období se tak vyznačuje jak spojujícími rysy, tak rozdělujícími aspekty, které plynou ze specifik jednotlivých recipientů se speciálními vzdělávacími potřebami. Výběr vhodné četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami vychází z výsledků dlouhodobého literárněhistorického výzkumu. ER -
ŠUBRTOVÁ, Milena. Výběr četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v předčtenářském období. In \textit{Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School}. 1. vydání. Brno: Paido Brno. s.~169-180. ISBN~978-80-7315-202-4. 2010.
|