Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{915217, author = {Píšová, Michaela}, article_location = {Praha}, article_number = {3/4}, keywords = {expert teacher; expertise; expert performance; approaches to research of expertise; adaptive vs. routine expertise; identification of an expert teacher;}, language = {cze}, issn = {0031-3815}, journal = {Pedagogika}, title = {Učitel-expert. Přehled výzkumných trendů a jejich výsledků}, volume = {LX}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 915217 AU - Píšová, Michaela PY - 2010 TI - Učitel-expert. Přehled výzkumných trendů a jejich výsledků JF - Pedagogika VL - LX IS - 3/4 SP - 242-253 EP - 242-253 PB - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy SN - 00313815 KW - expert teacher KW - expertise KW - expert performance KW - approaches to research of expertise KW - adaptive vs. routine expertise KW - identification of an expert teacher; N2 - Tato přehledová studie je věnována výzkumu expertnosti v učitelské profesi. Po vymezení základních pojmů shrnuje přístupy k obecnému výzkumu expertnosti a expertního výkonu v různých oblastech lidské činnosti a jeho výstupy, dále se zaměřuje na specifické přístupy k výzkumu tohoto konstruktu v profesi učitele, konkrétně na přístup statický a přístup dynamický / procesuální. Pozornost je rovněž věnována kritériím identifikace učitele-experta a naznačeny jsou žádoucí směry dalšího výzkumu v dané oblasti ER -
PÍŠOVÁ, Michaela. Učitel-expert. Přehled výzkumných trendů a jejich výsledků. \textit{Pedagogika}. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2010, LX, 3/4, s.~242-253, 197-368. ISSN~0031-3815.
|