GRENAROVÁ, Renée. Rezultaty issledovanij - odaronnyj učenik v obučeniji russkomu jazyku. In Grenarová, R., Vítková, M. eds. Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 68-89. ISBN 978-80-210-5375-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rezultaty issledovanij - odaronnyj učenik v obučeniji russkomu jazyku
Název česky Výsledky výzkumu - nadaný žák ve výuce ruštině
Název anglicky Results of research - a gifted student in teaching Russian
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Grenarová, R., Vítková, M. eds. Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil, od s. 68-89, 22 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046093
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5375-5
Klíčová slova česky Výsledky výzkumu; vzdělávání; ruský jazyk; nadaný žák; učitel; základní škola; Jihomoravský kraj
Klíčová slova anglicky Results of research; education; Russian language; gifted student; teacher; primary school; South Moravia
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 22:06.
Anotace
Glava publikujet rezultaty eksperimentalnych issledovanij, kotoryje provodilis v ramkach issledovatelskogo projekta Osobyje potrebnosti detej v kontekste Ramočnoj programmy obrazovanija dlja načalnogo obrazovanija MSM 0021622443. V etoj glave rassmatrivajutsa nekotoryje aspekty isklučitelno talantlivych, isklučitelno prodvinutych i vysokorazvitych učenikov i studentov v obučeniji russkomu jazyku. Avtor predstavlajet rezultaty issledovanij s celju uznat, kak učitela i prepodavateli vosprinimajut rabotu s črezvyčajno talantlivymi i isklučitelno prodvinutymi i vysokorazvitymi učenikami-staršeklassnikami i studentami nižnich klassov gimnaziji v Južnomoravskoj oblasti.
Anotace česky
Kapitola referuje o experimentálním šetření a výzkumu, jež byly uskutečněny v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Stať se zabývá vybranými aspekty problematiky nadaných a mimořádně pokročilých žáků ve výuce ruskému jazyku. Autorka uvádí výsledky výzkumného šetření, které si klade za cíl zjistit, jak vnímají práci s nadanými a mimořádně pokročilými žáky učitelé ruského jazyka na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji.
Anotace anglicky
The chapter reports on an experimental investigation and research, which was carried out within the research project Special needs children in the context of the Framework Education Programme for Primary Education MSM 0,021,622,443th The article deals with some aspects of exceptionally talented and advanced students of Russian language teaching. The author presents the results of research that aims to determine how they perceive the work of exceptionally talented and advanced students of Russian language teachers at the 2nd primary schools and lower grades of grammar schools in the South Moravia.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:37