BARTŇOVÁ, Miroslava. Absolventi přípravných tříd a jejich sociální interakce v základním vzdělávání. In III. Medzinárodná špeciálnopedagogická vedecká konferencia Trendy a nové výzvy v špeciálnej pedagogike. Pedagogická fakulta UK v Bratislavě. 2010. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Absolventi přípravných tříd a jejich sociální interakce v základním vzdělávání.
Název česky Absolventi přípravných tříd a jejich sociální interakce v základním vzdělávání.
Autoři BARTŇOVÁ, Miroslava.
Vydání III. Medzinárodná špeciálnopedagogická vedecká konferencia Trendy a nové výzvy v špeciálnej pedagogike. Pedagogická fakulta UK v Bratislavě. 2010. 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky žák se sociálním znevýhodněním, klima třídy, přípravná třída základní školy, učitel, edukace, vyloučené lokality, základní škola
Klíčová slova anglicky student with social disadvantage, class climate, preparatory class of primary school, teacher, education, socially deprived areas, primary school.
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 24. 2. 2011 18:02.
Anotace
Prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření zaměřeného na analýzu sociálního klimatu ve třídách vzdělávající žáky se sociálním znevýhodněním. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Šetření bylo realizováno v základních školách města Brna v oblasti vyloučených lokalit, ve školách, při kterých jsou zřízené přípravné třídy.
Anotace anglicky
Presents outcomes of a qualitative research focusing on an analysis of class climate in classes educating students with social disadvantage. It is a partial research carried out in the framework of the research project “Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education”. The research took place at primary schools in Brno in socially deprived areas, at schools having preparatory classes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:53