D 2010

Absolventi přípravných tříd a jejich sociální interakce v základním vzdělávání

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Absolventi přípravných tříd a jejich sociální interakce v základním vzdělávání

Název česky

Absolventi přípravných tříd a jejich sociální interakce v základním vzdělávání

Název anglicky

School leavers of Preparatory Classes and their Social Interaction in Primary Education

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

prvé. Bratislava, Zborník príspevkov z III. medzinárodnej špeciálnopedagogickej konferencie konanej v dňoch 23. a 24. septembra 2010 v Bratislave. od s. 16-27, 11 s. 2010

Nakladatel

IRIS, Vydavatelstvo a tlač, s.r.o. pre Pedagogickú fakultu UK

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046105

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89238-36-1

Klíčová slova česky

žák se sociálním znevýhodněním klima třídy přípravná třída základní školy učitel edukace vyloučené lokality základní škola

Klíčová slova anglicky

: student with social disadvantage class climate preparatory class of primary school teacher education socially deprived areas primary school

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2014 21:45, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

V následující stati prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření zaměřeného na analýzu sociálního klimatu ve třídách vzdělávající žáky se sociálním znevýhodněním. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Šetření bylo realizováno v základních školách města Brna v oblasti vyloučených lokalit, ve školách, při kterých jsou zřízené přípravné třídy.

Anglicky

The article presents outcomes of a qualitative research focusing on an analysis of class climate in classes educating students with social disadvantage. It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education. The research took place at primary schools in Brno in socially deprived areas, at schools having preparatory classes.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání