BAZALOVÁ, Barbora, Lenka BUDÍNOVÁ, Martin POLENSKÝ a Zuzana ŽAMPACHOVÁ. Zhodnocení procesu individuální integrace žáků s PAS ve školách hlavního vzdělávacího proudu na území JmK. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 129-135. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zhodnocení procesu individuální integrace žáků s PAS ve školách hlavního vzdělávacího proudu na území JmK
Název česky Zhodnocení procesu individuální integrace žáků s PAS ve školách hlavního vzdělávacího proudu na území JmK
Název anglicky Process Evaluation of Individual Integration of Pupils with ASD into Mainstream Schools in the South Moravian Region
Autoři BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka BUDÍNOVÁ (203 Česká republika), Martin POLENSKÝ (203 Česká republika) a Zuzana ŽAMPACHOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vydání. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School, od s. 129-135, 7 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046108
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky porucha autistického spektra; integrace; individuální integrace; hlavní vzdělávací proud; asistent pedagoga
Klíčová slova anglicky autism spectrum disorder; integration; individual integration; main stream; teacher assistant
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 14. 2. 2016 17:25.
Anotace
V kapitole jsou prezentována data získaná výzkumnou činností jednoho z týmů zaměřeného na výzkumnou činnost v oblasti poruch autistického spektra (PAS) v rámci výzkumného záměru PdF MU. Autoři zhodnocují proces individuální integrace žáků s PAS ve školách hlavního vzdělávacího proudu na území Jihomoravského kraje.
Anotace anglicky
The chapter offers data obtained by research activities of one of teams focusing on research activities in the area of autismu spectrum disorders (ASD) within the research project of the Faculty of Education, Masaryk University. The authors evaluate the process of individual integration of pupils with ASD in mainstream schools in the South Moravian region.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 05:37