BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifické poruchy učení u žáků na středních školách. In Konference s mezinárodní účastí v rámci projektu EdTWIN Education Twinning Wien-Brno, Společně dosáhneme víc. Brno. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifické poruchy učení u žáků na středních školách
Název česky Specifické poruchy učení u žáků na středních školách
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava.
Vydání Konference s mezinárodní účastí v rámci projektu EdTWIN Education Twinning Wien-Brno, Společně dosáhneme víc. Brno, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky SPU sydrom deficitu pozornosti hyperaktivia impulzivita
Klíčová slova anglicky specific learning difficulties education attention deficit hyperactivity disorder impulsivity
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 24. 2. 2011 18:07.
Anotace
Přednáška prezentuje specifické poruchy učení a intervenční postupy uplatňované ve speciálním vzdělávání
Anotace anglicky
The lecture describes of specific learning difficulties and interventional procedures applyed in special education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:49