2010
Inclusion of a Student with Asperger's Syndrome
BAZALOVÁ, Barbora a Radka VLČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Inclusion of a Student with Asperger's Syndrome
Název česky
Inkluze žáka s Aspergerovým syndromem
Autoři
BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) a Radka VLČKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
První vydání. Brno, Šimoník, O. (ed.) School and Talented Pupil, od s. 103-112, 10 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046117
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5350-2
Klíčová slova česky
student; Aspergerův syndrom; porucha autistického spektra; sociální aspekty; základní vzdělávání; integrace; inkluze; speciální vzdělávací potřeby; edukační přístupy; vnitřní determinanty; vnější determinanty; kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky
student; Asperger syndrome; autism spectrum disorders; social aspects; primary education; integration; inclusion; special educational needs; educational approaches; inside determinants; outside determinants; qualitative research
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 4. 2011 22:18, doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
V originále
The chapter presents important determinants involved in the integration process of a student with Asperger syndrome in primary school. The factors which cooperate on the quality of social inclusion of pupils in the context of integrative/inclusive education are analyzed.
Česky
Kapitola se zabývá analýzou faktorů podílejících se na úspěšnosti procesu inkluze žáka s Aspergerovým syndromem v základní škole. Jedná se jak o faktory vnitřní, tak i vnější. Tyto faktory ovlivňují sociální začleňování žáka s AS v rámci inkluzivního vzdělávání.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|