BARTOŇOVÁ, Miroslava. Význam předškolní institucionální přípravy pro žáky se sociálním znevýhodněním v rámci inkluze. In KVĚTOŇOVÁ, L. PROUZOVÁ, R. Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha: UK PdF Praha, 2010, s. 82-96, 14 s. ISBN 978-80-7290-472-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{915410, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Praha}, booktitle = {KVĚTOŇOVÁ, L. PROUZOVÁ, R. Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání.}, edition = {1. vyd.}, keywords = {informant a graduate of preparatory classes key competences assessment and evaluation inclusive education class climate}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-472-3}, pages = {82-96}, publisher = {UK PdF Praha}, title = {Význam předškolní institucionální přípravy pro žáky se sociálním znevýhodněním v rámci inkluze}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 915410 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2010 TI - Význam předškolní institucionální přípravy pro žáky se sociálním znevýhodněním v rámci inkluze VL - neuveden PB - UK PdF Praha CY - Praha SN - 9788072904723 KW - informant a graduate of preparatory classes key competences assessment and evaluation inclusive education class climate N2 - V rámci vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřujeme i na skupinu žáků se sociálním znevýhodněním, jejíž součástí jsou žáci z rodinného prostředí s nízkým sociálně kulturním postavením, žáci ohrožení sociálně patologickými jevy (školský zákon č. 561 2004 Sb. Přípravné třídy základní školy jsou jedním z výsledků aktuálních změn v národnostním školství, v němž se dostal vzhledem k romské komunitě do popředí především úkol připravit romské děti na vstup do základní školy. Kaitola prezentuje některé výsledky výzkumného šetření realizovaného v období 2000 2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Význam předškolní institucionální přípravy pro žáky se sociálním znevýhodněním v rámci inkluze. In \textit{KVĚTOŇOVÁ, L. PROUZOVÁ, R. Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání.}. 1. vyd. Praha: UK PdF Praha, 2010, s.~82-96, 14 s. ISBN~978-80-7290-472-3.
|