BARTOŇOVÁ, Miroslava. Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení. In STANKOWSKI, A., GABRYS,´K. Antropotechnika – kulturotechnika-socjotechnika w pedagogice specjalnej, Antropotechnigue, Culture technice and Sociology technice in Special Leeds Pedagogy. 1.vyd. Katowice: Uniwersytet Slaski Wydawnictwo Gnome, 2010, s. 108-119, 11 s. ISBN 978-83-87819-10-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Career Choice of Puipils with Specific Learning Difficulties
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1.vyd. Katowice, STANKOWSKI, A., GABRYS,´K. Antropotechnika – kulturotechnika-socjotechnika w pedagogice specjalnej, Antropotechnigue, Culture technice and Sociology technice in Special Leeds Pedagogy. od s. 108-119, 11 s. 2010.
Nakladatel Uniwersytet Slaski Wydawnictwo Gnome
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046119
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-87819-10-1
Klíčová slova česky profesní orientace žák se specifickou poruchou učení vzdělávání středoškolské vzdělávání učitel
Klíčová slova anglicky Professional orientation pupil with specific learning difficulties education secondary education teacher
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 28. 12. 2010 21:59.
Anotace
Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkum, který byl realizovaný ve speciálních třídách pro žáky se specifickými poruchami učení při základních škol ve městě Brně. Respondenty byli žáci 9. ročníků a zajímal nás jich profesní záměr, volba střední školy a okolnosti, které tuto volbu ovlivňují
Anotace anglicky
The area of professional orientation in adolescents with special needs is in the front of interest of our and foreign professionals. The aim of the article is to present the research which was carried out in special classes for pupils with specific learning difficulties at primary schools in Brno. Respondents were the pupils of the 9th grade. We were interested in their professional interest, choice of high school and conditions which influence the choice.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:51