PÍŠOVÁ, Michaela a Klára KOSTKOVÁ. Notes on foreign language teaching with special attention to giftedness: a case study. In Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil. Vydání první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 140-166, 26 s. ISBN 978-80-210-5375-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Notes on foreign language teaching with special attention to giftedness: a case study
Název česky Poznámky k cizojazyčné výuce se zvláštní pozorností k nadání/talentu: případová studie
Autoři PÍŠOVÁ, Michaela (203 Česká republika, domácí) a Klára KOSTKOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání Vydání první. Brno, Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil, od s. 140-166, 26 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00051607
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5375-5
Klíčová slova česky : speciální vzdělávací potřeby; nadání; příležitost a podpora / vliv prostředí; výuka anglického jazyka a strategie podpory nadaných žáků
Klíčová slova anglicky special educational needs; giftedness; chance and environmental catalysts; English language teaching and strategies to serve the needs of gifted pupils
Štítky životopis
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 5. 4. 2012 17:38.
Anotace
The chapter presents a case study the aim of which is to investigate strategies adopted by a school as an institution in the area of gifted pupils and their support with special attention to English language teaching. This case study may also shed some light on the processes and effects of the ongoing curricular reform in the Czech Republic.
Anotace česky
Kapitola prezentuje případovou studii, jejímž cílem je odhalit strategie používané školou jako institucí v oblasti podpory nadaných žáků v rámci vyučování anglického jazyka. Tato případová studie rovněž odkrývá jak procesy, tak vliv, který v České republice právě probíhající kurikulární reforma na práci škol s nadanými žáky má.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 19:32