2010
Notes on foreign language teaching with special attention to giftedness: a case study
PÍŠOVÁ, Michaela a Klára KOSTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Notes on foreign language teaching with special attention to giftedness: a case study
Název česky
Poznámky k cizojazyčné výuce se zvláštní pozorností k nadání/talentu: případová studie
Autoři
PÍŠOVÁ, Michaela (203 Česká republika, domácí) a Klára KOSTKOVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
Vydání první. Brno, Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil, od s. 140-166, 26 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00051607
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5375-5
Klíčová slova česky
: speciální vzdělávací potřeby; nadání; příležitost a podpora / vliv prostředí; výuka anglického jazyka a strategie podpory nadaných žáků
Klíčová slova anglicky
special educational needs; giftedness; chance and environmental catalysts; English language teaching and strategies to serve the needs of gifted pupils
Štítky
Změněno: 5. 4. 2012 17:38, Dana Nesnídalová
V originále
The chapter presents a case study the aim of which is to investigate strategies adopted by a school as an institution in the area of gifted pupils and their support with special attention to English language teaching. This case study may also shed some light on the processes and effects of the ongoing curricular reform in the Czech Republic.
Česky
Kapitola prezentuje případovou studii, jejímž cílem je odhalit strategie používané školou jako institucí v oblasti podpory nadaných žáků v rámci vyučování anglického jazyka. Tato případová studie rovněž odkrývá jak procesy, tak vliv, který v České republice právě probíhající kurikulární reforma na práci škol s nadanými žáky má.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|