C 2010

Notes on foreign language teaching with special attention to giftedness: a case study

PÍŠOVÁ, Michaela a Klára KOSTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Notes on foreign language teaching with special attention to giftedness: a case study

Název česky

Poznámky k cizojazyčné výuce se zvláštní pozorností k nadání/talentu: případová studie

Autoři

PÍŠOVÁ, Michaela (203 Česká republika, domácí) a Klára KOSTKOVÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

Vydání první. Brno, Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil, od s. 140-166, 26 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00051607

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5375-5

Klíčová slova česky

: speciální vzdělávací potřeby; nadání; příležitost a podpora / vliv prostředí; výuka anglického jazyka a strategie podpory nadaných žáků

Klíčová slova anglicky

special educational needs; giftedness; chance and environmental catalysts; English language teaching and strategies to serve the needs of gifted pupils

Štítky

Změněno: 5. 4. 2012 17:38, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

The chapter presents a case study the aim of which is to investigate strategies adopted by a school as an institution in the area of gifted pupils and their support with special attention to English language teaching. This case study may also shed some light on the processes and effects of the ongoing curricular reform in the Czech Republic.

Česky

Kapitola prezentuje případovou studii, jejímž cílem je odhalit strategie používané školou jako institucí v oblasti podpory nadaných žáků v rámci vyučování anglického jazyka. Tato případová studie rovněž odkrývá jak procesy, tak vliv, který v České republice právě probíhající kurikulární reforma na práci škol s nadanými žáky má.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání