PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím - disertační projekt. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010, s. 145-151. ISBN 978-80-244-2593-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reáliím - disertační projekt.
Název anglicky Visual Representations in German Language Textbooks for Teaching about German Speaking Countries - Dissertation Projekt.
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII. od s. 145-151, 7 s. 2010.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046129
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-2593-1
Klíčová slova česky Vizuální prostředky učebnice výuka němčina jako cizí jazyk reálie německy mluvících zemí
Klíčová slova anglicky Visual representations textbooks teaching German as a foreign language facts about German speaking countries
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 23. 1. 2013 11:03.
Anotace
V příspěvku je představen projekt disertační práce zaměřený na vizuální prostředky v učebnicích němčiny pro výuku reáliím. Hlavním cílem je provést obsahovou analýzu vizuálních prostředků v učebnicích němčiny a v rámci výzkumného šetření na základních školách zjišťovat, jak s těmito vizuálními prostředky pracují učitelé ve výuce.
Anotace anglicky
This paper introduces the dissertation project focused on visual representations in German language textbooks for teaching about German Speaking countries. The main aim is to carry out a content analysis of visual representations in German textbooks and to find out within research in lower secondary schools how teachers work with the visual representations in their class.
VytisknoutZobrazeno: 8. 8. 2024 05:55