HANUŠOVÁ, Světlana. English Language Teaching to Gifted, Talented and Advanced Pupils. In Grenarová, R., Vítková, M. (eds.) Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 90 -107. ISBN 978-80-210-5375-5. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název English Language Teaching to Gifted, Talented and Advanced Pupils
Název česky Výuka anglického jazyka u nadaných, talentovaných a pokročilých žáků.
Autoři HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Grenarová, R., Vítková, M. (eds.) Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil. od s. 90 -107, 18 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046171
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5375-5
Klíčová slova česky výuka anglického jazyka; nadaný žák; pokročilý žák;druhý stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky English language teaching and learning; gifted learner; advanced learner; lower secondary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 07:08.
Anotace
After a short overview of the situation in foreign language teaching to the gifted and the talented pupils in the Czech Republic and abroad the author focused on foreign language teaching methods respecting the needs of the gifted and the talented pupils. She also analysed the results of her research survey realized among Czech lower secondary teachers.
Anotace česky
Po krátkém přehledu situace v cizojazyčné výuce nadaných a talentovaných žáků u nás a v zahraničí se autorka zaměřila na doporučení pro přizpůsobení cizojazyčné výuky potřebám nadaných žáků. V závěru analyzovala výsledky výzkumného šetření mezi učiteli AJ na 2. stupni ZŠ v jihomoravském regionu.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 06:34