Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě.
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě. In Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Sborník příspěvků z pracovního semináře. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 146-153. ISBN 978-80-210-5368-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě. |
Název česky | Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě. |
Název anglicky | The readiness of teachers on the presence of gifted students in the classroom. |
Autoři | ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. |
Vydání | první. Brno, Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Sborník příspěvků z pracovního semináře. od s. 146-153, 8 s. 2010. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-5368-7 |
Klíčová slova česky | Učitel; vzdělávání učitelů; inkluze; nadaný žák. |
Klíčová slova anglicky | Teacher; teacher education; inclusion; gifted pupil. |
Změnil | Změnila: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Změněno: 4. 1. 2011 12:18. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni. |
Anotace anglicky |
---|
This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers about the issue of gifted pupils' inclusion to traditional classes. Through an interview with three teachers it offers their practical experience with the inclusion of gifted pupil in the class group. The author offers to ponder the question of whether the teachers in the practice are sufficiently ready for the tuition of gifted children. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1022/2009, interní kód MU | Název: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK) |
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 22:11