ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě. In Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Sborník příspěvků z pracovního semináře. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 146-153. ISBN 978-80-210-5368-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě.
Název česky Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě.
Název anglicky The readiness of teachers on the presence of gifted students in the classroom.
Autoři ŠKRABÁNKOVÁ, Jana.
Vydání první. Brno, Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Sborník příspěvků z pracovního semináře. od s. 146-153, 8 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5368-7
Klíčová slova česky Učitel; vzdělávání učitelů; inkluze; nadaný žák.
Klíčová slova anglicky Teacher; teacher education; inclusion; gifted pupil.
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Změněno: 4. 1. 2011 12:18.
Anotace
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni.
Anotace anglicky
This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers about the issue of gifted pupils' inclusion to traditional classes. Through an interview with three teachers it offers their practical experience with the inclusion of gifted pupil in the class group. The author offers to ponder the question of whether the teachers in the practice are sufficiently ready for the tuition of gifted children.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 22:11