C 2010

Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais

SUQUET, Petra

Základní údaje

Originální název

Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais

Název anglicky

Language content analysis of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context and the level A1 for French

Autoři

SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

První vydání. Brno, Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. od s. 43-54, 11 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046311

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5377-9

Klíčová slova česky

jazykový obsah učebnic; výuka francouzštiny; úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce

Klíčová slova anglicky

The Language Content of Textbooks ; French as a Foreign Language ; Level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages
Změněno: 6. 1. 2013 18:55, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.

Anotace

V originále

Nástin metodologického pozadí naší výzkumné analýzy zaměřené na jazykový obsah učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, tedy na obsah učebnic teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.

Anglicky

Description of the methodological background of our research analysis focused on the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lover secondary school. In other words, the research deals with the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages.