2010
Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais
SUQUET, PetraZákladní údaje
Originální název
Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais
Název anglicky
Language content analysis of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context and the level A1 for French
Autoři
SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
První vydání. Brno, Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. od s. 43-54, 11 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046311
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5377-9
Klíčová slova česky
jazykový obsah učebnic; výuka francouzštiny; úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce
Klíčová slova anglicky
The Language Content of Textbooks ; French as a Foreign Language ; Level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages
Změněno: 6. 1. 2013 18:55, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
V originále
Nástin metodologického pozadí naší výzkumné analýzy zaměřené na jazykový obsah učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, tedy na obsah učebnic teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.
Anglicky
Description of the methodological background of our research analysis focused on the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lover secondary school. In other words, the research deals with the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages.