BARTOŇOVÁ, Miroslava. Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení
Název česky Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení
Název anglicky Inclusion in Primary School Pupil with Special Educational Needs
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046352
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky integrace inklze edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami základní škola
Klíčová slova anglicky integration inclusation education pupils with special educational needs primary school
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 26. 4. 2011 14:15.
Anotace
Workshop prezentuje specifické poruchy učení a intervenční postupy uplatňované ve speciálním vzdělávání, realizovaný rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Anotace anglicky
The wokshop describes of specific learning difficulties and interventional procedures applyed in special education,carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:50