Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{916794, author = {Tannenbergerová, Monika}, booktitle = {Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků - pracovní seminář}, keywords = {inclusive education, collective education, right to get education, equal attitude to education, key competences, school climate, change of educational system, children with special educational needs, intact children}, language = {cze}, title = {Inkluzivní vzdělávání – rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem}, year = {2010} }
TY - CONF ID - 916794 AU - Tannenbergerová, Monika PY - 2010 TI - Inkluzivní vzdělávání – rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem KW - inclusive education, collective education, right to get education, equal attitude to education, key competences, school climate, change of educational system, children with special educational needs, intact children N2 - Inkluzivní vzdělávání je školský systém, který se snaží zajišťovat všem dětem automatické a rovné právo na vzdělání tak, aby měly šanci na maximální rozvoj svých schopností a dovedností k přípravě na budoucí život. V inkluzívní třídě jsou společně vzdělávány spolu s intaktními dětmi také děti se somatickým, duševním či mentálním postižením, děti cizinců, jedinci s poruchami autistického spektra, s diagnózou vysokého nadání, s poruchami učení nebo pozornosti apod. Vztah tohoto systému vzdělávání ke klíčovým kompetencím je velice transparentní a jasný, silné je hlavně jeho celkové ovlivnění žáků formou této výuky a nejen jejím obsahem. ER -
TANNENBERGEROVÁ, Monika. Inkluzivní vzdělávání – rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem. In \textit{Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků - pracovní seminář}. 2010.
|