a 2010

On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses

Základní údaje

Originální název

On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses

Název česky

K některým aspektům výuky sluchově handikepovaných studentů

Vydání

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, ICEEPSY 2010, 2010

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Kypr

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

handikepovaný student, sluchové postižení, kursy matematiky, kursy fyziky

Klíčová slova anglicky

Handicapped student, hearing impairment, courses in mathematics, courses in physics

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 6. 1. 2011 11:24, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Anotace

V originále

The goal of this research study is to provide additional methods necessary to restore the effectiveness of teaching/learning process for handicapped student with hearing impairment who participates to standard university courses. The importance of the study is enhanced by the fact the handicapped student is trained to become maths and physics teacher. Quality education of this future teacher will have an impact to the education of handicapped children.

Česky

Cílem tohoto výzkumu je poskytnout další metody nezbytné pro obnovení účinnosti procesu výuka/učení pro tělesně postižené studenty se sluchovým postižením, kteří se účastní standardních univerzitních kurzů. Význam studie umocňuje skutečnost, že postižený student vzděláván ve studijním oboru učitelství matematiky a fyziky. Kvalitní vzdělávání budoucích učitelů s handikepem bude mít dopad na následné vzdělávání handicapovaných dětí.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století