2010
How to increase students' interest in science and technology
SLÁDEK, PetrZákladní údaje
Originální název
How to increase students' interest in science and technology
Název česky
jak zvýšit zájem studentů o vědu a techniku
Autoři
Vydání
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, ICEEPSY 2010, 2010
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Kypr
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
UT WoS
000298559900022
Klíčová slova česky
technická profese, motivace, experimenty, video, textilní materiály
Klíčová slova anglicky
technical profession, motivation, experiments, video, textile materials
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 6. 1. 2011 11:34, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
V originále
The purpose of this research study is to develop and validate a comprehensive methodology able to offer appropriate topics into primary and secondary school teaching, motivating students to study science and technology. Our project is based on concrete experimental activities with textile materials linked to the daily life. To wake up pupils’ attention by means of their positive emotional feeling and to encourage their interest in the curriculum, we prepared accompanying video clip illustrating practical applications of acquired knowledge and their importance in the students’ further life. This is supported by worksheets, teaching aids, multimedia and e-learning created in the project.
Česky
Cílem tohoto výzkumu bylo vyvinout a ověřit komplexní metodiku nabídnout vhodných námětů pro školní výuku, motivovat studenty ke studiu vědy a techniky. Náš projekt je založen na konkrétních experimentálních činnostech s textilními materiály spojených s každodenním životem. Byly připraveny videoklipy ilustrující praktické využití získaných znalostí a jejich význam pro další život žáků. V rámci výzkumného projektu byly vytvořeny pracovní listy, učební pomůcky, e-learningový modul.
Návaznosti
2E08026, projekt VaV |
|