STADLEROVÁ, Hana. Výchova k "nekontaktní lidskosti" - cíl profesní přípravy učitele? In Jan Hábl Jana Doležalová. Humanizace ve výchově a vzdělávání východiska, možnosti a meze. Hradec Králové: GAUDEAMUS HRADEC KRÁLOVÉ, 2010, 229 s. ISBN 978-80-7435-068-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova k "nekontaktní lidskosti" - cíl profesní přípravy učitele?
Název anglicky Education to "the inconctact humanity" - a goal of professional preparation of a teacher?
Autoři STADLEROVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hradec Králové, Humanizace ve výchově a vzdělávání východiska, možnosti a meze, 229 s. 2010.
Nakladatel GAUDEAMUS HRADEC KRÁLOVÉ
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046381
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7435-068-9
Klíčová slova česky profesní příprava učitele; možnosti profesní přípravy; metody výuky; formování učitelova pojetí výuky; problémy v profesní přípravě učitele výtvarné výchovy
Klíčová slova anglicky professional preparation of a teacher; conditions of professional preparation; teaching methods; formation of teachers conceptions of education; problems in professional preparation of a teacher of art education
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D., učo 26587. Změněno: 10. 2. 2011 12:17.
Anotace
Příspěvek se věnuje problémům, které jsou spjaty s profesní přípravou učitelů, především preprimárního a primárního vzdělávání. Reaguje na výsledky výzkumu (disertační práce H. Stadlerové), ze kterých vyplývají omezené možnosti uplatňování aktivních metod a forem výuky na vysoké škole, naznačuje důsledky této situace.
Anotace anglicky
The report deals with problems, which are connected with the professional preparations of teachers, especially pre-school and primary education. It responds to the results of the research (dissertation thesis - H. Stadlerová) from which the restricted possibilities follow. They focuse on assertion of active methods and the forms of education at the university, it infers the results of this situation.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 21:56