TANNENBERGEROVÁ, Monika a Lucie OBROVSKÁ. Inkluze jako problematika současné sociální pedagogiky a její možná podpora pomocí projektu „Férová škola“. In Sociální pedagogika ve střední Evropě 2010 - inovace a nové trendy (Sborník příspěvků z mezinárodní konference). 2010. ISBN 978-80-87182-15-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluze jako problematika současné sociální pedagogiky a její možná podpora pomocí projektu „Férová škola“
Název česky Inkluze jako problematika současné sociální pedagogiky a její možná podpora pomocí projektu „Férová škola“
Název anglicky Inclusion as a Question of Current Social Pedagogy and its possible support by the Project „Fair School“
Autoři TANNENBERGEROVÁ, Monika a Lucie OBROVSKÁ.
Vydání Sociální pedagogika ve střední Evropě 2010 - inovace a nové trendy (Sborník příspěvků z mezinárodní konference), 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-87182-15-4
Klíčová slova česky právo na vzdělání, inkluze, specifické vzdělávací potřeby, intaktní děti, děti s odlišností, férová škola
Klíčová slova anglicky Right to education, inclusion, special educational needs, intact children, children with differences, fair school
Změnil Změnila: Mgr. Monika Zemská, DiS., Ph.D., učo 105251. Změněno: 6. 1. 2011 16:28.
Anotace
Každé dítě v České republice má právo na kvalitní, rovnocenné vzdělání. Každé dítě má právo na takový přístup školského systému, který je schopen využít jeho plného potenciálu. Nedomníváme se, že tato skutečnost a právo na odpovídající vzdělání pro každé dítě s ohledem na jeho specifické potřeby jsou českým vzdělávacím systémem zajištěny beze zbytku. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je, podle našeho názoru, inkluzivní vzdělávání.
Anotace anglicky
Every child in the Czech Republic has a right to quality and equal education. Every child also has a right to access to a schooling system, which is capable to exploit its full potential. In our opinion Czech schooling system currently does not have safeguards for educating of every single child due to its own special needs. In our view, inclusive education is one of the ways, how to achieve quality education for every child.
VytisknoutZobrazeno: 20. 5. 2024 08:54