GIRGLOVÁ, Veronika. Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností. In Pančocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 46-51. ISBN 978-80-210-5340-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností
Název česky Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností
Název anglicky The specifics of teaching English at (special) primary schools in accordance to the Framework Educational Programme, focusing on pupils with impaired communication skills
Autoři GIRGLOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Pančocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí, od s. 46-51, 6 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046398
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5340-3
Klíčová slova česky Žák s narušenou komunikační schopností; bilingvní výchova; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; rámcový vzdělávací program; integrace; výuka cizích jazyků; výuka anglického jazyka; mateřské školy s výukou anglického jazyka; základní školy; komunikativní kompetence
Klíčová slova anglicky The Pupil with impaired communication ability; bilingual education; The pupil with special educational needs; The Framework Educational Programme; integration;English language teaching; primary schools;communicative competence
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 4. 2011 22:26.
Anotace
Primární problematikou kapitoly je vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, tedy v běžných základních školách. Konkrétně je koncepčně zaměřen na výuku cizích jazyků (anglického jazyka) u žáků s narušenou komunikační schopností. V připravovaném výzkumném šetření je předmětem analýza a bližší specifikace výuky anglického jazyka u těchto žáků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Anotace anglicky
The primary issue of this article is the integration of pupils with impaired communication abilities into the mainstream education, therefore, at primary schools. Specifically, it is conceptually focused on teaching of foreign languages (English language) for pupils with impaired communication abilities. In forthcoming research investigation is the subject of analysis and specification of English language teaching for those pupils in accordance with the Framework educational plan.
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 08:31