Evropské referenční úrovně ovládání jazyků a jejich aplikace do výuky
BRYCHOVÁ, Alice. Evropské referenční úrovně ovládání jazyků a jejich aplikace do výuky. In Moderní filologie na prahu třetího tisíciletí. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Evropské referenční úrovně ovládání jazyků a jejich aplikace do výuky |
Název anglicky | European reference levels of proficiency and their application in language teaching |
Autoři | BRYCHOVÁ, Alice. |
Vydání | Moderní filologie na prahu třetího tisíciletí, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | evropské referenční úrovně, cizojazyčná kompetence, Společný evropský referenční rámec, Evropské jazykové portfolio |
Klíčová slova anglicky | Common European Framework of Languages, European language Portfolio, foreign language competence |
Změnil | Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 9. 1. 2011 15:07. |
Anotace |
---|
Výuka a studium jazyků v Evropě by měly být přípravou pro život, pro praktické potřeby, nikoliv formálním učením se o strukturách jazyků. V popředí zájmů stojí v moderní výuce získávání kompetencí, znalostí a postojů, které umožní učícím se jedincům přirozenou komunikaci v reálných životních situacích. Rada Evropy a odborníci v jednotlivých zemích vytvářejí nástroje, které by měly tuto cestu podpořit a učení se cizím jazykům v jednotlivých zemích Evropy sjednotit. |
Anotace anglicky |
---|
Teaching and learning in Europe should be preparing for life, for practical needs, rather than formal learning of language structures. The main interest is in acquiring modern teaching skills, knowledge and attitudes that enable learners to individuals naturally communicate in real-life situations. Council of Europe experts in different countries create tools that take this path and to support the learning of foreign languages in various European countries to unite. Slovník - Zobrazit podrobný slovník Teaching and learning in Europe should be preparing for life, for practical needs, rather than formal learning of language structures. The main interest is in acquiring modern teaching skills, knowledge and attitudes that enable learners to individuals naturally communicate in real-life situations. Council of Europe experts in different countries create tools that take this path and to support the learning of foreign languages in various European countries to unite. Poslech Fonetický přepis Slovník - Zobrazit podrobný slovník |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 21:57