BRYCHOVÁ, Alice. Evropské referenční úrovně ovládání jazyků a jejich aplikace do výuky. In Moderní filologie na prahu třetího tisíciletí. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evropské referenční úrovně ovládání jazyků a jejich aplikace do výuky
Název anglicky European reference levels of proficiency and their application in language teaching
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání Moderní filologie na prahu třetího tisíciletí, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky evropské referenční úrovně, cizojazyčná kompetence, Společný evropský referenční rámec, Evropské jazykové portfolio
Klíčová slova anglicky Common European Framework of Languages, European language Portfolio, foreign language competence
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 9. 1. 2011 15:07.
Anotace
Výuka a studium jazyků v Evropě by měly být přípravou pro život, pro praktické potřeby, nikoliv formálním učením se o strukturách jazyků. V popředí zájmů stojí v moderní výuce získávání kompetencí, znalostí a postojů, které umožní učícím se jedincům přirozenou komunikaci v reálných životních situacích. Rada Evropy a odborníci v jednotlivých zemích vytvářejí nástroje, které by měly tuto cestu podpořit a učení se cizím jazykům v jednotlivých zemích Evropy sjednotit.
Anotace anglicky
Teaching and learning in Europe should be preparing for life, for practical needs, rather than formal learning of language structures. The main interest is in acquiring modern teaching skills, knowledge and attitudes that enable learners to individuals naturally communicate in real-life situations. Council of Europe experts in different countries create tools that take this path and to support the learning of foreign languages in various European countries to unite. Slovník - Zobrazit podrobný slovník Teaching and learning in Europe should be preparing for life, for practical needs, rather than formal learning of language structures. The main interest is in acquiring modern teaching skills, knowledge and attitudes that enable learners to individuals naturally communicate in real-life situations. Council of Europe experts in different countries create tools that take this path and to support the learning of foreign languages in various European countries to unite. Poslech Fonetický přepis Slovník - Zobrazit podrobný slovník
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 21:57