PEŠKOVÁ, Karolína. Návrh kategoriálního systému pro posuzování vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 11-28, 13 s. ISBN 978-80-210-5377-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Návrh kategoriálního systému pro posuzování vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií
Název anglicky The System of Categories for Evaluation of Visuals for Teaching about German Speaking Countries in German Language Textbooks
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání První vydání. Brno, Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. od s. 11-28, 13 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046493
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5377-9
Klíčová slova česky kategoriální systém vizuální prostředky učebnice reálie německy mluvících zemí němčina jako druhý cizí jazyk
Klíčová slova anglicky system of categories visuals textbooks teaching about German speaking countries German as a second foreign language
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 23. 1. 2013 11:02.
Anotace
Kapitola se věnuje vizuálním prostředkům v učebnicích němčiny pro výuku reálií. Autorka uvádí teoreticko-metodologická východiska pro zkoumání této problematiky a představuje vlastní návrh kategoriálního systému pro posuzování typů, obsahu a funkcí vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií.
Anotace anglicky
This chapter deals with visuals for teaching about German speaking countries in German language textbooks. The author introduces theoretical-methodological background of this topic and presents her own system of categories for evaluation of types, content and functions of visuals for teaching about German speaking countries in German language textbooks.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 08:58