ŠTĚRBA, Radim. Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu. In Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 36-45. ISBN 978-80-210-5293-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu
Název česky Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu
Název anglicky The use of alternative teaching methods in history teaching
Autoři ŠTĚRBA, Radim (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3, od s. 36-45, 10 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046504
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5293-2
Klíčová slova česky formativní funkce dějepisu prožitkové učení hodnotové postoje předsudky pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky formative function of history experiential learning value attitudes prejudices educational research
Změnil Změnil: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D., DiS., učo 43487. Změněno: 18. 1. 2011 12:15.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou formativní funkce dějepisné výuky a jejího efektivního naplňování pomocí metod prožitkového učení, jako východiska pro pedagogický výzkum.
Anotace anglicky
The paper deals with the formative function of history teaching and its efficient implementation by methods of experiential education, as bases for educational research.
Návaznosti
RS97003, projekt VaVNázev: Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:41