2010
Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu
ŠTĚRBA, RadimZákladní údaje
Originální název
Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu
Název česky
Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu
Název anglicky
The use of alternative teaching methods in history teaching
Autoři
ŠTĚRBA, Radim (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3, od s. 36-45, 10 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046504
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5293-2
Klíčová slova česky
formativní funkce dějepisu prožitkové učení hodnotové postoje předsudky pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky
formative function of history experiential learning value attitudes prejudices educational research
Změněno: 18. 1. 2011 12:15, PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D., DiS.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou formativní funkce dějepisné výuky a jejího efektivního naplňování pomocí metod prožitkového učení, jako východiska pro pedagogický výzkum.
Anglicky
The paper deals with the formative function of history teaching and its efficient implementation by methods of experiential education, as bases for educational research.
Návaznosti
RS97003, projekt VaV |
|