D 2010

Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu

ŠTĚRBA, Radim

Základní údaje

Originální název

Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu

Název česky

Užití alternativních výukových metod ve výuce dějepisu

Název anglicky

The use of alternative teaching methods in history teaching

Autoři

ŠTĚRBA, Radim (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3, od s. 36-45, 10 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046504

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5293-2

Klíčová slova česky

formativní funkce dějepisu prožitkové učení hodnotové postoje předsudky pedagogický výzkum

Klíčová slova anglicky

formative function of history experiential learning value attitudes prejudices educational research
Změněno: 18. 1. 2011 12:15, PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D., DiS.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou formativní funkce dějepisné výuky a jejího efektivního naplňování pomocí metod prožitkového učení, jako východiska pro pedagogický výzkum.

Anglicky

The paper deals with the formative function of history teaching and its efficient implementation by methods of experiential education, as bases for educational research.

Návaznosti

RS97003, projekt VaV
Název: Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Srovnávací evropský výzkum historického vědomí středoškoláků