KNECHT, Petr. Role učebnic v procesu implementace kurikulární reformy. In Bulletin IVŠV PdF MU 2010. 1. vyd. Brno: MU, 2010, s. 51-54. ISBN 978-80-210-5378-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role učebnic v procesu implementace kurikulární reformy.
Název česky Role učebnic v procesu implementace kurikulární reformy.
Autoři KNECHT, Petr.
Vydání 1. vyd. Brno, Bulletin IVŠV PdF MU 2010, od s. 51-54, 4 s. 2010.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5378-6
Klíčová slova česky učebnice, kurikulum, výzkum učebnic, kurikulární reforma
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 9. 1. 2011 22:35.
Anotace
V první části příspěvku jsou rozebírána teoretická východiska procesu implementace kurikulární reformy se zvláštním zřetelem k učebnicím, které mohou plnit roli "agenta", jenž do školní výuky přináší reformní prvky. Druhá část příspěvku seznamuje s výsledky kvalitativní výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit, zda a v jaké míře byly učebnice využívány během tvorby školních vzdělávacích programů na 19 pilotních gymnáziích. Výzkum naznačil, že mezi gymnázii mohou existovat výrazné rozdíly.
VytisknoutZobrazeno: 15. 5. 2024 09:19